Maak kennis met ons bestuur

Maak kennis met het bevlogen bestuur van WSV Herkingen, een team dat zich inzet voor de groei en bloei van onze watersportvereniging.

• Voorzitter: Harmen van Dorsser

Harmen is onze bevlogen voorzitter. Hij staat aan het roer van ons bestuur en is altijd klaar om ons schip de juiste koers te laten varen.

• Secretaris: Fred de Jong (interim)

Fred vervult de rol van secretaris en zorgt ervoor dat alle belangrijke documentatie en communicatie nauwkeurig worden bijgehouden. Hij is de schakel tussen onze vereniging en de buitenwereld.

• Penningmeester: Hans Huijzer

Hans, onze financiële wizzard, bewaakt zorgvuldig onze financiële koers. Hij zorgt ervoor dat onze vereniging financieel gezond blijft en is altijd bereid om vragen te beantwoorden.

• Havencommissaris: René Hanenberg

Als havencommissaris is René verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van onze havenfaciliteiten. Hij zorgt ervoor dat onze thuishaven een veilige en gastvrije plek is voor onze leden.

• Algemene zaken: Jelmer van Beek

Jelmer beheert een breed scala aan zaken, waaronder de evenementen,  het jeugdzeilen, de website, de nieuwsbrief en het behoud van onze Blauwe Vlag-status. Hij is onze duizendpoot die ervoor zorgt dat WSV Herkingen bruisend en actief blijft.

Actueel weer

Aankomende activiteiten